Politiker som djur 2: Maud Olofsson

Det här är Maud Olofsson. Hon är partiledare för Centerpartiet och dessutom både vice statsminister och näringsminister. Där ser man.



Hennes djur är:


Anka



Jag vet inte riktigt vad jag kan säga om Maud Olofsson hon är underligt nog ett av de mer intetsägande djuren inom svensk politik. Hon är lite bonde antar jag jag vet inte. Jag känner inga centerpartister. Det var lite coolare när de hette Bondeförbundet antar jag. In other news så är de tydligen sveriges näst största parti i antal medlemmar, det säger wikipedia. Dagens illustration är gjord av Krille. Tack :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du känner erikäckelbecks farsa!

2009-04-25 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0