"Du har gett ett ansikte åt min skärms ollare :("

Arbetar just nu med att slutföra ett Final Paper i Empirical Methods I tillsammans med min genialiska grupp, M och M.

Jag tänker inte avsölja några detaljer av rädsla för plagiat, men jag kan säga så mycket som att vi med all sannolikhet kommer revolutionera synen på brottslighet och samhällsliga faktorer inom hela den nationalekonomiska vetenskapen. Vi har även pretty graphs i fina färger och ibland blommor, sunflowers och andra. Vi ska elitsatsa och bli klara imorgon, så håll ögonen öppna när ni läser The Economist i den närmsta framtiden.

Moreover besökte vi Ekonomernas dagar idag. Fick en goodybag och massa andra najs gratis saker. Bland annat skoputs och en triangulär markeringspenna. (en färg i varje hörn - opraktiskt men mycket coolt) På vägen hem stal M en klase heliumballonger och M använde dom för att sprida mycken glädje i tunnelbanan. Det var fint.

Moreover vet jag inte riktigt hur det går med mitt chipsberoende. Har ätit 1 påse sen jag skrev sist, vet inte riktigt om det kvalificerar mig? Kanske? Jag funderar lite på att spela piano en liten stund. Eller så borde jag laga middag. Kaffe vill jag ha, också. Uhuhu~ Hantlangarna Productions har även gjort en genialisk film igen - Chronicles of John Hunter Episod 1 - Seeker of the Legend. Så det blir något att se fram emot.



Citatet i rubriken är väldigt bra, särskilt för att man inte hör just den frasen sägas så ofta. Jag tänker inte förklara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0