Chipsbloggen

Flåt Linnéa :( <3

Vad har jag gjort på sistone?

Jag fick utrymma en tunnelbana under kaotiska omständigheter, och just nu har jag fint besök ända från nordligaste norrland av min internetkompis A, men hon har lovat att inte döda mig så det är lugnt. :3

Det är dock inte detta min blogg ska handla om.

Min blogg ska handla om mitt senaste mål i livet; att bli beroende av chips.

Jag undrar hur mycket chips man måste äta för att bli beroende av det?

Hur gör man?

jälp



(jaja jag borde blogga oftare men det är ert fel för att ni inte hetsar mig tillräckligt (förutom linnéa))

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag är hetsdrottningen

2010-03-07 @ 19:35:23
Postat av: K

fan vad chipssugen jag blev



även: uppdateringar, woah

2010-03-08 @ 21:38:41
Postat av: pucko

hets hets, blogga mera! (;

2010-03-17 @ 07:35:48
URL: http://fuskbugg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0