Om jag var en spindel

Om jag var en spindel skulle jag bara hänga i min tråd hela dagen :3

Det skulle vara väldigt bekvämt efter som hela min spindelkropp skulle vara ergonomiskt konstruerad just för att kunna hänga på obestämd tid i min tråd och bara ta det lugnt, så jag skulle aldrig bli trött i mina åtta ben. Det skulle vara ungefär som en otroligt bekväm hängmatta. Beroende på hur varmt det var skulle jag flytta min tråd mellan skuggan och solskenet så jag alltid kunde hänga i den optimala temperatur jag kände för. Sen skulle jag kunna ha ett flugfångarnät en bit därifrån som jag kunde kolla regelbundet och ta det lugnt i min tråd resten av tiden. Ibland skulle jag kunna snurra lite.

Om jag mot förmodan skulle tröttna på att hänga i min tråd skulle jag ha massa miniatyrsaker för spindlar. Jag vet inte om spindlar så att säga är "högerhänta", men jag hoppas att dom inte är det. För om de är ambidextriösa skulle jag kunna göra massor med häftiga saker. Jag skulle kunna vara bäst i världen på att spela på mitt spindelpiano som jag skulle ha, och jag skulle kunna skriva jättebra böcker jättefort på min lilla spindelskrivmaskin och samtidigt ha massa ben över för att göra andra saker så som att klia mig på mitt spindelhuvud och dricka spindelöl.

Jag skulle vara Den Bästa Spindeln :3


Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag tror dig!

2010-07-07 @ 20:32:17
Postat av: Spindelmannen

Mkt coolare att vara en blandning mellan en spindel och en gris....and become tadadaa "SpiderPig"!

2010-07-07 @ 21:00:50
Postat av: MrK

En spökspindel kanske

2010-07-09 @ 17:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0