Att vara en artonhundratalsman

Nu var det länge sen jag skrev igen. Ni har hört alla mina förklaringar förr, så jag tänker inte skriva det igen.

Däremot har jag en ganska bra ursäkt åtminstone för den senaste veckan, eftersom jag inte haft tillgång till internet i mitt hem. Det var najs.

Jag skulle skriva saker om vad jag gjort, men här är en bild istället:


In other news fick jag mitt kinavykort av HSPM igår, det har nu en hedersplats i min vykortssamling. Lite imponerande att det bara tog 1 månad att skicka det från Kina, med tanke på hur lång tid post från södra Europa gillar att ta på sig. Tack HSPM! :D

Kommentarer
Postat av: Peggy

Hur stor andel av vykorten i din vykortssamling är från mig? :P

2011-01-09 @ 15:05:15
Postat av: Peggy

Den bad mig förresten att verifiera med att skriva British hirecok. Vad är en hirecok? Det låter inte bra :(

2011-01-09 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0