Se upp för man med pipa mellan vagn och plattform när du stiger av

Idag hade jag demokratiseringsseminarium, det var najs.
Jag bor typ sjukt mycket närmare universitetet nu vilket imponerade och gladde mig på samma gång

Det var en jätteäcklig överkörd kaja på götgatan

Idag och jag och V byggt Narniaingången (bild kommer senare) och spelat in en skitbra film. (Vi asgarvade mestadels under inspelningen vilket var lite frustrerande.

Jag hade någon idé om nåt halvintressant att skriva men det sket sig tror jag. Återkommer.

På lördag siktar jag iaf på att ha någon form av inflyttningsfest, alla som jag inte ogillar är per definition välkomna :D Förhoppningsvis känner ni mig bra nog att kontakta mig om detaljer om jag inte har organisationsförmågan att höra av mig till alla (det har jag inte). :D detblirocksånajs


Edit: ahjuste rubriken är nåt gammalt internskämt från för länge sen som var roligt av någon anledning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0