McFlytt af Medis

Nu har jag flyttat igen :)

Mitt hem är nu beläget hemma hos V, ett hyfsat bra stenkast från Medborgarplatsen. Om ni har vägarna förbi söder kan ni ju gärna få titta förbi och säga hej (och ge mig en inflyttningspresent). :)

Trivs helt sjukt bra, även om jag har ett par små egenheter att vänja mig vid. Exempelvis att man klibbar fast vid allt man rör vid i köket och att ytterdörrarna är ofattbart omöjliga att öppna med en hand, vilket suger när man bär jobbiga saker. Städer låter även oväntat mycket, men det är rätt najs. Dessutom har jag en falsk kakelugn vilket kompenserar för allt. (:

Jag bor även i Narnia, som är separerat från Lägenheten genom en garderob man går igenom. Så snart vi haft sönder garderoben så att man kan gå genom den, dvs. Jag hoppas det blir ett bra mindfuck för någon som ska hänga in sin jacka och upptäcker att det bor folk bakom garderoben.

Imorn har jag ett seminarium där jag ska lära mig mer om hur Vi i västvärlden konstant stödjer sydostasiatiska diktaturer och förtrycker demokratiseringsförsök för att skydda vår rätt till billiga skor. Detblirnajs.

Hälsa på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0