Jälp en obekväm situation

Vi hade värvning för Rörelsen idag. Jag bakade pinnbröd igen :D Det var inte obekvämt.

Vad som däremot var mycket obekvämt var när jag gick in i förrådet.

N var utklädd till en indian och hade ett svart underställ på sig, och ett typ-beige höftskynke som han försökte få på sig.

Han satt på soffan med höftskynket i knät.

När jag kom in satte han händerna över skrevet defensivt.

I mörket såg tyget ungefär hudfärgat ut.

Jag stod i dörröppningen och var jättechockad och äcklad i cirka 2-3 sekunder innan jag förstod att han inte satt med sina byxor neddragna och rörde vid sig själv på vår gemensamma soffa. Det var dock de obekvämaste 2-3 sekunderna på mycket mycket länge. D:

Kommentarer
Postat av: usch

usch, usch.. usch.

2009-09-02 @ 01:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0