Jag minns vissa födelsedagar bättre än andra tydligen

(även om jag generellt sett har ett uselt namn för datum)

Den artonde september fyllde Kontrabloggen 1 år. Jag tror jag vill beskylla att jag missade det på att jag var upptagen med att vara livrädd för min hemtenta just då. (men den gick bra tror jag) Hursomhelst:

GRATTIS I EFTERSKOTT PÅ ETTÅRSDAGEN, KONTRABLOGGEN!

DEN LEVE

HIPP HIPP

HURRA

HURRA

HURRA

HURRA~


Så, det har varit ett ganska händelserikt år I guess. En av de bästa funktionerna med bloggen är att jag aldrig minns vad jag skrivit i efterhand så jag kan gå tillbaka och läsa det och fnissa lite grann åt det (jag tycker att jag är ganska rolig, nämligen). Jag skulle egentligen kanske gå igenom och välja ut de bästa inläggen från det gångna året och presentera dom här, men det tänker jag inte göra. Dels för att jag inte har energin och dels för att jag inte kan göra en objektiv bedömning eftersom det är svårt för mig att separera inläggen från händelsen som var till grund för dom och därmed bara se till inläggets värde.

Men ni kan ju läsa igenom alla inläggen och välja ut vilka ni tycker är bäst i alla fall. Det finns några ganska bra :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då nominerar jag de två tidigare inläggen då de är senast skrivna och jag inte orkar gå bakåt i arkivet.

2009-10-01 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0