Jag har en magisk hatt : O

Festen i lördags var riktigt najs, lagom kaotisk. :D

Massa saker hände men punktlistor är så förra månaden och jag minns inte allt. Folk kastade saker och hällde saker och det var najs etc.

Historien om hatten:

Folk for omkring lite överallt med mina hattar, dock inte min sommarhatt som jag hade på mig. Mot slutet av kvällen var båda försvunna någonstans i Lägenheten. No big deal.

Dagen efter hittade jag dom fortfarande inte. Nåja. Jag var säker på att de inte lämnat huset och förmodligen var i V's rum. Jag gräver helst inte runt i V's rum i onödan. Inget spår av dom iaf.

Tidigare idag var jag tvungen att gå in i V's rum för att få routern att leva (sorry V). Då ser jag min ena hatt ligga mosad på en stol, najs. Letar runt lite efter min höga hatt, utan ett spår. Nu börjar jag bli lite konfunderad men jag låter saken bero eftersom man inte sådär lätt råkar få med sig en hög hatt utan att märka det.

Sen står jag och steker pyttipanna till middag. Jag går in i Narnia för att göra något. Då ligger hatten fullt synlig mitt på golvet framför Narniadörren. Jag måste gått igenom där säkert 20 gånger efter festens slut. Hatten ligger så att man inte kan missa den. Den enda rimliga förklaringen är att en rumskompis smugit in och lagt den på mitt golv under de fem minuter jag var i köket. Dvs istället för att komma in i köket och ge mig hatten eller säga "jag lade din hatt på golvet" när de passerar köket. Det verkar orimligt.

Alltså har jag en magisk teleporteringshatt som gör mindgames med mig. Coolt. Ska bara lära den att göra någon form av trick som gynnar mig nu också bara.

Kommentarer
Postat av: Faun från Narnia

Det var jag som lånade din hatt. Höhö :P

2009-09-15 @ 16:05:47
Postat av: rrrr

magin var hur den kom tillbaka

inte hur den försvann



pucko

2009-09-15 @ 18:47:52
Postat av: Faun från Narnia

Men om jag tog den så var det också jag som lämnade tillbaka den. Eller hur?



Pucko

2009-09-15 @ 20:49:05
Postat av: HSM

Det var asnajs :D fast nu har du förklaringen ;D

2009-09-15 @ 20:50:02
Postat av: Faun från Narnia

Fast det är ändå inte hela sanningen. Det var hatten som gjorde att jag kunde teleportera mig till Narnia. Så visst är den magisk! :D

2009-09-15 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0