Gästinlägg Rrrrrr

VEM VAR DET SOM FUCKING BAR?!

vi har nu sisalturken, en episk film starring K samt V.

"Den som filmar ska få stryk!"
"Neej"

K innehar rollen som allt, V filmar och utbrister med häftiga utrop såsom ovanstående "neej". Sackosäckar är ytterst svåra att sitta bra i, eller så är det bara jag som inte har tekniken inne än.
K är en drygman på ett omslag till en väldigt pk tidning och nu har vi dubletter så det är drygman x 2 vilket är en stor framgång.

Ego sum deus tuus
tu amatus populus
amo te


Bra musik finns också, en hel del. Även om det, för all del, är subjektivt.

Äppelvin är gott, smakar som flytande äppelpaj, *CHOMP OMNOMNOM*

Det roar mig att Rammstein har flippat ur totalt i deras nya video, som är som en mix av musikvideo och porr. Det ska iaf bli en upplevelse att se dem i Februari, även om biljetterna har ockerpriser. K och V ska åka på nån sorts spelhelg imorgon men jag tänker inte betala så mycket pengar så jag stannar hemma och gör ingenting istället. Great sucess.

//HSM


PS

nana nana nana nananaaaa  (förstör inte bra låtar V D: )

DS


Kommentarer
Postat av: Anonym

du tittar alltså på tysk porr.... intressant. ;)

2009-09-21 @ 01:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0