Tenta imorgon

Dags för tenta igen.

Alla mina lärdomar inom Nat. Ek. ska sättas på prov. Känner mig alldeles för obekymrad i dagsläget. Jag kan nog allt i hela världen. Ser fram emot ölen efteråt.

Fick en del bra tips på repetitionen innan:

"Tänk er att det är en misstänksam person som ska rätta er tenta. Inte extremt misstänksam.  Men lite misstänksam."

eller

"När vi rättar tentor måste vi ha något att rätta"

eller min favorit

"Jag vill inte råda er att göra märkliga tolkningar"


En extra motivation är förstås chansen att vinna Casselpriset för framstående studieresultat. Tydligen vinner får man ett "ganska fint diplom." Jag har alltid viljat ha ett ganska fint diplom.

Önska mig lycka till. :D

Kommentarer
Postat av: sEcReT GiRlZzzzZz

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH!!!! DEN var BRA! :D Värsta roliga killen du verkar vara, ligga?



//16 vårar och lite znuskig

2009-03-27 @ 23:27:58
URL: http://mjauwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0