Officiellt sett vår (rent definitionsmässigt)

Tentan gick ganska bra tror jag (:

Jag har även drabbats av min årliga vårförkylning, vilket måste innebära att vintern otvivelaktigt är över. Jag har väntat alldeles för länge för att vara tacksam. ;< Min förkylning är typ över nu tror jag. Jag är bara avsevärt cptrött.

Den nya kursen (sk Makroekonomi med tillämpningar) har börjat, köpte böcker för ca 1000 1000 SEK idag. Föreläsaren heter nästan Hustler i efternamn men han är förlåten eftersom han verkar ganska bra. Han har även en sån där underlig sida med bilder på sin familj om man skulle vilja stalka hans barn av nån anledning eller nåt i dunno.

In other news ska jag försöka besöka min gamla högstadieskola (rekommenderas) i veckan. :D Det är på tiden. Alla lärare saknar oss säkert. (ha-ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0