Glad midsommar

I efterskott alltså. Eftersom det var igår.

Jag åt en angenäm PK-middag, igen. Vi uppfann en ny sås. Tillställningen var lugn men trevlig, ett väl godkänt sätt att spendera midsommar. Hade ni trevligt? (:

Jag hade en sjuk irriterande dröm i natt (HAHA! En Midsommarnattsdröm!), jag och någon till skulle tillverka 100 smörgåsar + sallad som skulle levereras till hytterna på en finlandsfärja men allt var sämst och vi hade inga instruktioner och det fanns för få smörgåsar och min mor hällde sås på en så att den blev mosig, det sög alltihop. Jag vaknade och var skitsur. Det som är lustigt med drömmar är hur man alltid vet exakt vad man måste göra även om ingen säger det till en, t o m långsökta saker som att göra smörgåsar till folk på finlandsbåtar. Jag var arg på alla lata människor som inte kunde gå och hämta smörgåsar i cafeterian istället. D:

Jag kom helt av mig från poängen, ett stort grattis till min bror (halv) Conny som idag gifter sig med Claudia. Gratulationer, och alla lyckönskningar inför framtiden. (jag betvivlar att ni läser min blogg men det är tanken som räknas k)

Det bra inlägget är fortfarande on schedule för imorgon, ingen fara

Kommentarer
Postat av: James

Gratulationer och lyckönskningar till brudparet.

Väntar ivrigt på nästa inlägg :)

2009-06-21 @ 17:06:41
Postat av: Mats B.

Låter som du haft en alldeles solstrålande midsommar (;



Hade det rätt bra själv även om jag var tvungen att lägga om fönstertaken. Ha det gott!

2009-06-21 @ 17:08:26
Postat av: Adarla

Midsommar?

Åhh man måste ju drömma..



Hop pas en trevlig fortsatt midsommar inträffar =)

2009-06-21 @ 17:11:36
Postat av: Rotor

Asch, jag hatar fan midsommar.. men så är det att vara jag. Dags att snurra vidare!



2009-06-21 @ 17:13:34
Postat av: midsommar?

åååhh... då måste man ju somra.. mitt i

2009-06-22 @ 18:21:11
Postat av: Greven

Det låter bra. Akta dig bara för dvärgen på kastellet. Enligt legenden är han tämligen ofarlig, men många har gått den vägen utan tillstymmelse till återvändo.



Säg såhär: det går jämnt ut i slutet i vilket fall.



Hjärtligen,

Greven

2009-06-23 @ 17:21:55
Postat av: Reven af Steis

Den här hettan dödar mig alltså..

2009-06-25 @ 13:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0