Förlåt

Det verkar som om jag varit en typiskt Dålig Bloggare igen. Det var inte meningen. Jag har inte så bra ursäkter, det har bara varit mycket på sistone. Jag ska försöka ta igen det:


Saker jag gjort:

  • Haft ett stycke dödstenta från helvetet i Makroekonomi I - klarade den med ett strålande D. \o/ (D står för ASBRA)
  • Druckit en massa alkohol
  • Flyttat. (till Ektorps Centrum, Nacka, om någon av mina trogna fans vill titta förbi och ge mig pengar)
  • Questionable things (but nothing the God of biomechanics wouldn't let me in heaven for)
  • Vaccinerat mig mot TBE, min arm värker fortfarande
  • Börjat spela piano; idag faktiskt, hittills kan jag en bit av An die Freude och en bit av Aura Lee som tydligen är en låt från amerikanska inbördeskriget och även melodin till Love Me Tender med Elvis Presley. (Tack till Matte för synthen <3)
  • Lyckats genomföra den sedan länge planerade PK-middagen, mycket angenämt
  • Allt (tack HSM ;<)
  • Slagit huvudet i kanten på min alldeles för korta soffa
  • Träffat mystiska stalkers ("Där ÄR han ju!")
  • Blivit jagad och gömt mig från polisen i en buske (igen) (eller var det innan jag bloggade senast jag orkar inte kolla)
  • Lärt mig koka bra ris
  • Lyckats klippa en ny film
  • Byggt massor av Lego :D
  • Äntligen sett Die Welle efter ett halvår av tjat
  • Osv
Såna här listor är så värdelösa och de blir ännu sämre eftersom de alltid blir för korta så att jag måste fylla ut dom med saker som är ännu mer ointressanta än resten av allt annat jag skriver. D:

Ja, det bra inlägget jag planerade kommer fortfarande imorrn. jag lovar

Kommentarer
Postat av: Anonym

DÄR ÄR HAN JU



oh snap...

2009-06-18 @ 22:03:26
Postat av: asd

All these posts... will be lost in time.. like tears.. in rain.. time.. to blog.

2009-06-21 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0