Hej (:

Ah, du undrar vad jag gjort på sistone? Klart du gör. ^__~ Nej, jag förstår ju att du inte kan höra av dig själv, jag menar, hur skulle det se ut? Saker är som de är, så det är lugnt. (: Men om du insisterar i din frånvaro kan jag väl berätta.

I tisdags var jag som sagt ute vilket jag nämnde i mitt föregående inlägg, det med den roliga bilden. Var ute och njöt med den höstliknande stockholmsommaren med lite av det vanliga folket och en kanadensare. Vi träffade även de mystiska stockholmarna Ante och Svante. Jag tror inte jag skulle umgås ensam med en person vars namn rimmade på mitt, men to each their own. De var i genomsnitt trevliga (:

I onsdags var en massa folk här och spelade Risk. Givetvis konsumerade vi för mycket alkohol o dyl för att avsluta partiet, men jag tror stark på att min allians skulle segra. Även om jag inte kan slå tärningar för 0,05 kr. I sedvanlig ordning glömdes även regelboken, grönland, och fyra gubbar kvar. Det var en angenäm tillställning och vi genomförde det absolut bästa luret någonsin (hint: jag är inte bög på riktigt(oavsett hur len min röst är :D) :D) :D
Krille gör roliga ljud när han sover, framförallt om man försöker välta honom. "Usch. Usch, usch. Usch."

Det här är ett mycket korkat sätt att lämna en ölburk:


Jag blev lite road när jag såg det. Ignorera mitt soffbordsklister.

Jag och de som sov här väcktes alldeles för tidigt på torsdagen av bäbisar, gräl, saker i korridoren, sopbilen och Glasbilen, i den ordningen. (jag tror det var den ordningen, rätta mig om jag har fel) Det var en sån där typisk dagen efter-morgon där man går runt och gör allt i ultrarapid och äter rostat bröd och dricker kaffe tills folk tar initiativet till att åka hem. Efter det åkte jag och var en helt sjukt pro barnvakt, en såndär som läser godnattsagor (skalman har samma röst som nikodemus) och tvingar i barn varm mjölk när de inte kan sova. Jag fick gratis taxi hem för besväret så jag är nöjd.

Igår gjorde jag iiiiingenting för jag var skittrött. Jag gör för mycket saker i veckorna för att göra saker på helgerna tror jag. Får se vad jag gör ikväll.

Det är vad jag har gjort, vad har du haft för dig? (:

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0