Det bra inlägget

Egentligen är det inte så bra alls utan bara bättre än genomsnittet så nu kommer alla hata det eftersom jag höjt förväntningarna genom att skjuta upp det närmare 15 gånger uppskattningsvis ):

I alla fall:

Ett par (trevliga) människor i min förra klass (den nationalekonomiska) var högt uppsatta bossar inom SSU (ni vet det där ungdomsförbundet som vill förbjuda cirkus osv). Via dom fick jag en unik möjlighet att i förhand se utkastet till materialet inför deras trettiofemte förbundskongress. Det var en sak med framsidan som jag fann otroligt lustigt. Låt oss se om om ni, kära läsare, kan hitta roligheten. Ungefär som finn fem fel, fast man ska hitta 1 sak som är rolig istället:



Min arga hund-väska syns lite i bakgrunden.


Ser ni det roliga?


Det är lite långsökt.


Ledtråd: Vart tar alla människor vägen?


Svaret: Alla människor är på väg till SIBIRIEN :D Som lagom inbitet högerspöke finner jag det roande att SSU förespråkar att en ny värld är möjlig om vi marscherar alla på ett långt led till Sibirien. Jag vet inte hur tilltänkt det känns, egentligen. Men jag tyckte det var kul i alla fall.

Kommentarer
Postat av: K to da rille

Antingen det eller ut i vakuumet i rymden.



För övrigt borde man förbjuda cirkus för det är sjukt tråkigt.

2009-07-09 @ 17:28:51
Postat av: Fredrik Muminfeldt

Så kan det gå när man är SOSSE

2009-07-09 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0