Dagens ord

Stuntpenis!

Jag önskar det här kunde vara ett sånt där tillfälle då man fick klaga på att aftonbladet är korkat, men Stuntpenis kan mycket väl varit bland det bästa jag någonsin sett dom skriva. Även om jag misstänker att det inte är aftonbladets kader av genialiska skribenter som uppfunnit begreppet. Nästan förvånande att man aldrig hört det tidigare.

En ganska rolig tanke om man tänker vidare på det också. Men det tänker jag inte göra.


jag tyckte det var kul iaf


edit:
Formuleringen på rubriken var också rolig btw. "Porrskådis spelade Willem Dafoes penis". Som om porrskådisen hade klätt ut sig till en jättestor penis osv. En lagom olycklig formulering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0