Jag har varit på 1 läger
Ello. Heeeeej.

Jag har inte skrivit på länge delvis eftersom att jag är lat och delvis för att jag har en bra ursäkt.

Jag tänker aldrig skriva om något annat än lägret nu eftersom jag inte riktigt minns det så mycket alls och jag gillar stringens och frånvaro av redundans i mina texter (hehe hitta ironin, få cancer, vinn en hund). HSM hjälper till.



så här går det om man försöker få oss att veta hut. Han den där krullhårige är värst av ALLA.

Punktlista yes.

  • KVINNA
  • Knöl & Bröl
  • Kan inte alla bara... SUGA
  • Melonkastning är en bra idé
  • Eldning av melon är också en bra idé
  • Man kan peta på ärr, för det känns cp
  • HSM är en bajsman ( D:)
  • Med bajs på alla kläder och även alla tår
  • USCH
  • Leon är ascool
  • Rent av världens coolaste dödslönnmördare från helvetet
  • Borgmästare är dryga
  • och använder barn som fotpallar
  • Sångkvällar kan bli telepatiska
  • That inspector thinks he's someth - OH SHI...
  • RRRRRRRRRRRRRAPE
  • You got the rape
  • he's got the rape
  • räjping time
  • Riktiga bögar är nice
  • Man kan bo i/på skräphögar
  • Samt sova utanför tältet när alla tar all plats
  • Det är inte najs när tält luktar KVINNA
  • FOLD
  • UNFOLD
  • (ett bra försvar mot allt)
  • Hup, Hedvig, Hup
  • Nisse har testosteronmän med två y-kromosomer i sina knän
  • Bävern har blivit fistad
  • och har badat
  • Den är ganska hardcore
  • Huvuden är starkare än vissa människor
  • BLÅ PÄRONTUTTAR är värda 1 000 000 000 poäng
  • McBice kan man nästan heta
  • Man ska alltid vara ett as
  • Man ska alltid göra det bittraste av situationen
  • Nisse wears short shorts
  • Han har smink också + 1 fläta
  • lol
  • Att spionera på folk som arbetar är en fördelaktig hobby (vågar inte skriva najs av rädsla att upprepa mig)
  • Bulldoggen tillhör inte Vässarö, DUMMER
  • Sten sax påse och tummen upp kräver ett visst engagemang
  • Man kan fäktas med sulor i kapell också även om det är äckligt
  • Oj, dom har röda tröjor
  • Den där krullhårige är värst av ALLA
  • Penngolf är en ärorik sport
  • Ungefär som evighetskrocket
  • Som är svårare när hundra barn springer överallt och välter allt
  • Dålig engelska är hemlig kod
  • Haha man kan betala barn låtsaspengar för att spela död i 1 timme
  • Om man skvallrar är man ett valfritt kvlnnligt könsorgan enligt somliga juniorscouter
  • Kvinnor har egglogs and life mothers
  • Sccchhh sccchhh scccchhh (ett bra skratt eller en fräsning, välj själv)
  • Jag vet att punktlistor inte fungerar såhär egentligen men jag BRYR mig inte ens längre (jag är så jävla hardcore)

Med vänliga hälsningar och förhoppningar om en fortsatt trevlig måndag,
Jag och HSM

Kommentarer
Postat av: pnukt

lsita

2009-08-18 @ 01:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0