Ett gästinlägg

En Punktlista

  • Bordsskrikare
  • MER MAT
  • Varför har inte tjocka anorexi?
  • Du har inte andats på jättelänge :D
  • Bacondansen
  • Feta människor ligger i sängen och gurglar
  • Magical pants
  • *klapp klapp* Saft!
  • Jag kan inte äta mer nu, då kan jag inte äta chips sen D:
Underhållande må jag säga. Vi har ätit:

  • 3 liter mat
  • 400 gram chips
  • 300 gram choklad
  • 1/3 glasspaket med chokladsås
  • en påse godisringar
  • 6 st chokladbollar
  • BACON
Det är fan äckligt D: Jag känner mig som en fruktansvärt tjock människa.

Med Vänliga Hälsningar
//HSM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som någon har kryddat tillvaron om du förstår vad jag menar

2009-08-23 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0