Viktig uppdatering

Hej vänner

Jag har kommit till en viktig insikt idag

Ett sådant där ögonblick som förändrar ens perspektiv på saker, en ögonöppnare.

Det är inte helt lätt att acceptera att man har haft fel så länge, men jag tror att endast de som är villiga att erkänna sina misstag kan någonsin resa sig över dem.

Det har inte varit min mening att vilseleda någon av er, jag är bara inte den jag trodde att jag var

Jag vill inte ljuga längre.

Förlåt.


Min insikt:

Jag gillar egentligen bloggar. De är ett fantastiskt medium som berör otroligt många människor på så många olika sätt.

Miljontals unika människor med miljarder unika erfarenheter, stora och små.

I ljuset av detta har jag beslutat mig för att lägga ner Kontrabloggen, eftersom den står för nåt jag inte längre kan försvara. Tack för den här tiden.










APRIL APRIL DIN DUMMA SILL OM DU GICK PÅ DET ÄR DU SÄMST JAG HATAR BLOGGAR FOLK ÄR KORKADE :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Herregud vad jag hatar 1a april! Jag har klarat mej från att bli lurad hela dagen och så läser jag din blogg... suck

2009-04-01 @ 21:09:59
URL: http://popankaanskriver.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0