Ny stående kontrabloggspunkt

Idag introducerar vi en nya återkommande feature på kontrabloggen: "Politiker som Djur".

Politiker som Djur (PsD) avser att vara en otroligt bitande satir (jag är en blogg så mina åsikter är automatiskt viktiga och fyndiga) och går ut på att jämföra politiker med djur som dom ser ut som, gärna i kombination med en fyndig insikt. Medansvarig i projektet är min gamle vapendragare Ede som gör en del bra illustrationer och kommer med andra förslag.

Med lite tur kommer det vara ett par PsD i veckan eller så, så långt djuren räcker.


haha jag är en organiserad blogg med planer och projekt och information och framförhållning ge mig pengar :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag ger dej pengar, så fort jag får pengar för min blogg...

2009-04-15 @ 22:25:36
URL: http://popankaanskriver.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0