All min whisky D:

Förra veckan lyckades vara bra :D

Torsdagen spenderades med att passa barn (vi låste upp General Greivous på lego star wars :D:D) och sedan torsdagsfika hos L med muffins och vin. Det var najs.

Fredagen innefattade ett besök till Suparängen med de sedvanliga bra människorna. All min whisky tog slut D: sen kom farbror blå och spred panik och jag flydde som en råtta men vi vann i slutändan. :D Sen hade vi en dramatisk strapats för att ta oss till lidingö och sova där. Ganska nära Nallehuset :O

På lördagen gjorde jag nästan ingenting vilket var najs eftersom jag vaknade (eller blev väckt jag minns inte) jättetidigt. For runt lite på kvällen också men det var relativt lugnt.

Grillfest hos Björn (D:) igår. Det var också najs. Det kom glada hundar som ville vara med oss och som fick vår överblivna baronkorv :D

Två bra veckor på raken. Nu ska jag se till att nästa blir asdålig i ren protest



gnägg en häst

Kommentarer
Postat av: Anki

Men om du var nära Nallehuset var du ju jättenära mej också! Jag bor inte hos honom, men väldigt nära! =O

2009-04-28 @ 22:50:54
URL: http://popankaanskriver.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0