rrRisigt

Det var ett fruktansvärt risigt väder i morse. Det blev lite bättre efter lunchen vilket gjorde mig glad. Ni vet också det här eftersom ni bor i sverige. Förstås, om ni inte bor i sverige antar jag att jag bidrar med en viktig samhällstjänst genom att upplysa glada utlänningar om väderförhållanden i den kungliga huvudstaden. Fråga: Om föräldrar fick möjlighet att rösta åt sina omyndiga barn, skulle detta då leda till valfusk genom hetsadoption? Hoppas det inte blir regn i helgen. Förstår mig inte riktigt på människor som kan diskutera väder i mer än fyra meningar.

och btw är Björn en korkad kapitalist (jag ska sluta namedroppa nu, verkligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0