Ett inlägg i den amerikanska presidentvalsdebatten

I egenskap av statsvetare så har jag följt turerna kring det kommande valet i USA med ett visst intresse. Det förefaller tydligt att ett av de viktigaste argumenten inte har fått den uppmärksamhet det förtjänar. Men frukta inte, jag ska belysa denna försummande nyckelfråga. Nämligen:

John McCat McCain är ett förbannat coolt jävla namn. Jag menar seriöst. President McCain. Hur kan man inte rösta på ett så coolt namn? Om jag var hans kampanjmakare skulle min slogan vara "President McCain". Man borde inte behöva säga mer än så. Synd bara att han är lika gammal som syre och kommer dö inom två år så att någon psykopatisk fundamentalistbitch blir president istället. Men man kan ju inte få allt.

PRESIDENT MCCAIN

Kommentarer
Postat av: Anon

Blacky McCat 4 president!

2008-09-29 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0