Blacky McCat

Blacky McCat är ett bizarrt bra namn på en katt, eller vad som helst egentligen. Om jag var en katt skulle jag utan tvekan heta Blacky McCat. Jag skulle även bo i ett helsvart emohus. Förmodligen skulle jag ha mitt namn (Blacky McCat) i rött på en helsvart skylt på min helsvarta vägg. Jag skulle ha ett helsvart staket runt det också. Men framförallt: Jag skulle ha ett sjukt bra namn. Blacky McCat. Blacky McCat. Det är så bra. <3

Note to self: Döp något (eventuellt en son eller dotter) till Blacky McCat.
 
I like.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hej ditt finska mähä, Hildur blir inte alls nöjd, glad eller tårta av att du driver med hennes träslöjdsmästerverk. Buhu!

Hon blir emo och måste då äta massa kalaspuffar med silversked, hoppas du är nöjd.

Ze knap är inte nöjd med din insats heller.



Adjö - och din mamma är dessutom död som en dålig ponny.

2008-10-14 @ 12:46:31
Postat av: Anonym

hahahah din blogg va skön, Blacky McCat xD

2009-07-19 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0