Varför är det en mobil i ugnen?

Och apropå ingenting, så undrar jag hur ofta följade drabbar er i läsarkretsen:

Att ni börjar tänka på er andning, och sen slutar ni helt plötsligt andas automatiskt, utan det krävs en aktiv ansträngning för att andas in och ut. Sen tar det liksom ett tag innan ni lyckas distrahera er tillräckligt mycket för att andningen ska bli riktigt automatisk igen. Det händer mig ibland och det är jätteirriterade, särskilt när man försöker somna och inte har så mycket att distrahera sig med.

Problemet är att nästan alla jag frågar förnekar att det händer dom, och tycker att jag är dum i huvudet. Bara ett fåtal är modiga och ärliga nog för att erkänna det. Så berätta, brukar det här hända Dig eller inte?

In other news:
Var på puben igår med Lé, BF, S, Ax och Lé's kompis (som jag är ashamed to admit jag inte minns namnet på). A good time was had by all. Pratade med nån random australiensare och så, och även nån restaurangliberal i fransk revolutionärmössa, samt en gammal kurskamrat från 100 år sedan som jag kände igen av en slump. Och "Vi skålade just för cricket. Och Nozick. Och bröst. Vi skålar rätt mycket." kan vara en av de bästa fraser jag någonsin skrivit i ett sms tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ankaa (Anki)

Det där med andningen händer mej väldigt ofta. Som du skriver, speciellt när man ska sova. Antingen händer det alla eller så händer det mej för att jag är blond. xD

2008-10-31 @ 12:25:03
URL: http://popankaanskriver.bloggagratis.se
Postat av: Hedvig Stuart Mill

Jo, vi pratade ju om det där med andningen. och dina sms är ju för härliga ibland

2008-10-31 @ 20:58:37
Postat av: Anonym

vad är alla konstiga förutom jag?

man andas ju alltid helt automatiskt!

ni hädar det heliga andningssystemet!!!

det kan jag inte tillåta

2008-11-06 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0