Tisdagsmodet

Tisdagens kläder:

  • Mörkblå jeans, Crocker modell 310. Precis lagom för att det ska vara jobbigt att ta upp mobilen ur fickan när man sitter.
  • Skjorta, svart kritstrecksrandig, som jag fick när jag fyllde år. jp står det visst i den. Är det någon sorts löjligt märke från någon form av klädeskedja kanske? Ganska bra skjorta i alla fall.
  • Strumpor, vita från Intersport.
  • Jättelång svart halsduk som jag köpt på H&M.
  • Svart överrock, även den köpt på H&M för en massa år sen. Väldigt borgerlig men samtidigt så sliten att den mest ser ut att passa på en bitter revolutionär.
  • Helt enormt slitna skor som är svarta och röda och jätteslitna och jag behagar inte kolla vilket märke det är på dom just nu. Måste verkligen skaffa nya snart.
  • Rödsvart väska med en jättearg hund. Maloperro. <3
Jag bytte kalsonger också. Det står liksom inte på listan eftersom det inte är något jag klär på mig på morgonen. (jag föredrar att duscha på kvällen när jag har mer tid på mig. är verkligen inte en morgonmänniska) For the record hade jag grå man basic igår och vita Björn Borg idag.

Jag skulle gärna ha något fyndigt att skriva här men det finns inte. Förutom att SL är sämst. Det är snart vinter. oj oj oj jag klagar på vädret bla bla uppenbara saker blogg blogg

God natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0