\o/

Jaha, det var länge sen jag skrev igen. Bara för att ni skulle vara asspända på mitt tentaresultat. Det här har hänt sen sist:

  • Tentan gick bra
  • Vi drack öl
  • Jag åkte finlandsbåt
  • HSPM stal mitt pass >:( men jag fick tillbaka det :)
  • Började på en ny kurs, denna gång med en rolig amerikan som pratar
  • På västfronten intet nytt

Och vadfan blondinbellas uppehåll tog slut efter två veckor. Är hon dum i huvudet eller? Två veckor är inte ett uppehåll, det är en fuskbugg. Ett justitiemord. Jag skulle kunna rasa lite men det är ingen mening med det just nu eftersom det är hon som får betalt för sin idioti och inte jag. Jag är bara en underskattad Voltaire. Grattis, blondinbella. ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0