Morituri te salutamus

Välkommen till Tentaångest AB, hur kan vi stå till tjänst idag?

Tenta om lite mer än sjutton och en halv timme. Extremt lagom taggad. Lagomast i hela världen skulle man kunna säga.

Borde ha en hyfsad koll med allt pluggande jag genomlidit de senaste dagarna. Var på Studentpalatset tillsammans med Björn och Ax igår, och stötte även på Skåne. Emm var tydligen där också. Sen träffade vi VB och åt kinamat i ungefär dubbelt så länge som vi pluggat. En massa intressanta anektoder utbyttes. Vet inte varför jag alltid stavar det "anektoder", men så är det och jag vägrar rätta mig. Pluggandet fortsatte sedan hemma oss Ajx och nu kan vi allt. "Hi-hi". Vi pratade även om Hitlers Sexstuga i nåt sammanhang jag inte alls kan minnas längre. Tankegångar är underbara.

Har haft sådär lagom ångest hela dagen men jag ska nog överleva. Hade ett roande samtal med Hedvig Stuart Mill också, vilket tjänade som en lagom distraktion. lagom lagom lamgofg sgofmgd gso. Är däremot AStaggad på tentaölen imorgon. Carmen nån gång efter tio, kom dit. Detblirnajjs.

Att göra: Ha en bit inlagd aprikos i munnen ett tag. Tydligen en givande upplevelse.

Sov gott. \o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0