Jag gillar inte thailands bergsfolk

Alltså inte för att jag känner några av dom personligen, men för att de är rätt tråkiga att skriva arbeten om. Vi gjorde ett asbra arbete idag i alla fall. Bra jobbat, gruppen. \o/

Idag har varit en allmänt produktiv dag annars, undvek att gå på en jämställdhetsföreläsning om kvotering (igen), och köpte en fin hatt så att jag kan vara proper imorgon. Man ska vara proper. Däremot gav vår jakt genom hela den kungliga huvudstaden efter en elegant käpp inget resultat alls. Fick mig att undra lite varifrån alla gubbar får käppar om det totalt finns tre stycken asgamla utspritt över tre dussin antikvariat i hela staden. Kanske någon form av hemlig käpputdelning från kommunen när man fyller 70 eller nåt. Typ som en guldklocka fast den hjälper en att gå. jag vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0