Affischfetish

"Affischfetish" är typ ett av de bästa orden jag hört på aslänge. Det är asskönt att säga. Testa att säga det några gånger högt. Testa sen att säga det en massa gånger snabbt. :D Ett bra ord. Jag tänker inte uttala mig om dess meriter som sexuell läggning betraktat eftersom jag inte vet. När man inte vet ska man vara tyst. L har tydligen en sån iaf. (man tror att man känner en person...)

Btw gör det asont att bli biten i näsan. Bli inte bitna i näsan, kära Läsare.

Nu måste jag gå iväg, kommer bli lite sen men det gör ingenting eftersom det inte ens är jag som har nyckeln. Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: L

jag vill ha ett nytt smeknamn

2008-11-30 @ 21:12:07
Postat av: L

annars är det verkligen alla tiders att få vara med i denna fetcoola, om dock något för rosa, blogg

2008-11-30 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0