Förvirringsbruden AB

Okej, ny Mest Underliga Händelse i mitt liv! (den cpskadade självmordbenägna mannen som lånade min mobiltelefon är petad till andra plats nu)

Jag satt i min oskyldighet i kulturhuset och väntade på en bekant (hade spelat några partier mot en 70-årig schackman men förlorat eftersom han spelat schack 50% längre än jag levat), skrev ett sms och tittade till och från ut genom fönstret när en kvinna gick fram till mig. Hon var kanske i trettioårsåldern och välklädd, vänligt leende när hon gick fram mot mig. Inte alls den sortens galna knarkarkärring man skulle vänta sig att ha följande konversation med:

"Trodde du att jag kände dom där?"
"Ursäkta?" (jag hade ingen aning om vilka hon pratade om eller vem hon var)
"Men nej, det gjorde jag inte. "
"Jag förstår inte rikti..."
"Ah, du trodde att jag ville ligga med dom?"
"Nej, jag vet inte vad..." (vid det här laget var jag grundligt förvirrad)
"Nej, det ville jag inte. Jag ligger inte med folk jag inte känner."

Därefter gick hon glatt därifrån. Hela diskussionen fördes i en astrevlig ton från hennes sida. Jag var förvirrad i typ 10 minuter efteråt. Vad fan var det om?

Btw fyllde Hedvig år igår. Grattis Hedvig! :D Läs hennes blogg. (Hon har tydligen ett intressant liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0