Dagens i-landsproblem:

"Den här bullen är för stor. Jag får inte ens in den i munnen. :(" - Baron von Gay (tidigare BF)

Kan mycket väl vara månadens eller till och med årets i-landsproblem. Jag blev imponerad och lite glad.

På tal om BvG: Hur många av er, kära läsare (båda två), har hört eller använt ordet "despo" som förkortning för "desperat"? Känns som att man måste vara en ganska desperat människa för att behöva en förkortning för ordet så att man sparar värdefulla hundradelar varje gång man yttrar det. Ni vet förresten hur ord blir ascp när man läser eller säger dom många gånger? Det hände mig just med ordet "desperat". Hur som helst har jag nu lagt despo i min vokabulära verktygslåda tillsammans med frasen "det är långt till vällingby" (i betydelsen att nåt är tråkigt).

In other news:
Grattis i efterskott till HSPM! <3
Jag gav bort en av de bästa julklapparna någonsin i måndags.
En liter juice kostade lika mycket som tre liter julmust på Ica idag. Inte undra på att dagens ungdomar blir tjocka diabetiker.
Det här kan ha varit ett av mina minst sammanhängande inlägg någonsin. Jag skyller på Förvirringsbruden
Jag är jättedålig på att uppdatera. Förlåt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0